Повернення та обмін
Відповідальність Інтернет-магазину
Інтернет-магазин не тестує продукцію на предмет її сумісності з якими-небудь конкретними пристроями, системами і так далі, придатності її до роботи в яких-небудь специфічних умовах і так далі. Інтернет-магазин не відповідає за які-небудь збитки Клієнта, прямі або непрямі. Розміри компенсації Клієнтові з боку Інтернет-магазину ні за яких обставин не можуть перевищувати вартості сплаченого товару.
Чи зможу я повернути не якісний товар?
Якісний товар можна повернути лише за умови, що його оригінальна упаковка не пошкоджена, тобто товар не був у використанні.
Спори
Всі можливі спори Сторони вирішують за домовленістю, з дотриманням претензійного ладу. В разі неможливості врегулювання спірних питань шляхом переговорів, спірні питання розглядаються в Господарському суді.
При вирішенні спірних питань Сторони зобов'язалися обмінюватися повідомленнями або сповіщеннями у письмовій формі. Сторони зобов'язалися надавати відповідь на отримане повідомлення або сповіщення протягом чотирнадцяти календарних днів.
Форс-мажор
Інтернет-магазин звільняється від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за договором, якщо це невиконання є наслідком обставин непереборної сили (пожежа, повінь, землетрус, військові дії, дії і нормативні вказівки державних органів), що мають обов'язкову силу для Інтернет-магазину, які виникли після заключення договору, за умови, що дані обставини безпосередньо вплинули на виконання Компанією своїх обов`язків.
Користуючись Нашим сайтом, Ви тим самим підтверджуєте, що повністю згідні з умовами його використання, викладеними в даному розділі, і зобов'язалися їх виконувати.
Якщо у Вас виникли зауваження і пропозиції, ми з радістю розглянемо їх.